موج وبلاگی دوست شهیدت کیه !؟

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من و زین الدین

سلام بر همه:

خب از الان که حساب کنیم تا 30 روز دیگه دقیقا:

اونهایی که "یا علی"رو به ما گفتن،اجرتون با شهدا که قدمی براشون برداشتین علی الخصوص داداش مهدی!

اونهایی هم که نگفتن انشاءالله مهمان سفره ی شهدا هستند بازهم میگم که اجباری نیست!

اونهایی که عضو لشگر هفده علی بن ابی طالب(ع) اند ، بله همین شما که الان داری مطالب این وبلاگو میخونی بدون که بالاخره یه سهمی تو لشگر داری!آقا مهدی که فرمانده100% ما ها هم که همه بچه بسیجی های لشگر!هرکسی  یه مسئولیتی داره فقط (به خودم میگم)یادم نره که من مسئولیتم رو درست انجام بدم و فراموش نکنم که نقطه چین لشگر هفده تا ظهور ادامه داره -------

اما اونهایی که بسیجی واقعیند یادشونه که از طرح خاصی صحبت کردیم؟!

از همین الان تا 30 روز دیگه که....خب خودتون متوجه خواهید شد چه مناسبتیه!

این پست میشه یه صندوق به اسم " من و زین الدّین" هرکس اومد چه داداش مهدی دوست شهیدش بود و چه نبود و اگر نیتی برای ارتباط با شهدا داشت:

هرچی وسعشه رو تو بهترین قالب تو صندوق بندازه برا داداش مهدیمون!بالاخره باید یه جای خاص یه جور خاص از فرمانده مون تقدیر کنیم یانه؟؟؟

هرچقدر توان و کرم داری یه نفر بسته اش 1 صلواته یه نفر 5 تا سوره ی یس یه نفر یه جمله و ...... خلاصه به فرمانده لشگرتون هدیه بدید...

هرکی حاضره بسم الله...یاعلی دوم رو بگه و بیاد جلو

شهدا خیلی به گردن من نسل سومی حق دارن و منم باید یه جوری ارادتم رو نشون بدم دیگه...که نگن این نسل سومی هااااا........................

منتظرم!

اگه کسی نیومد خودم بارو به دوش می کشم اما ....هوای آقا مهدی رو داشته باشید...اقا مهدی هوای کسایی که هوایی شهدا هستند رو خییییلی داره!

 

یا حق


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 93 شهریور 19ساعــت ساعت 11:2 عصر تــوسط زینـــــب زین الدین | نظر