موج وبلاگی دوست شهیدت کیه !؟

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهدا شرمنده ایم

سلام به همگی!

اوّل از همه تشکر از همه ی دوستایی که با حمیّت و تعصب بجا البته ،میان اینجا و هوای فرمانده شون رو دارن!

می دونم داداش مهدی اهل به دل گرفتن نیست!خیلی بزرگه ...دلش دریاییه!رنگ آسمونه!

اما من گله دارم!از همه ی اونهایی که وقتی میان تو خاکریز داداش مهدی،بی تفاوت رد میشن!

داداش مهدی خیلی غریبه بین فرمانده ها!از گوشه ی سمت چپ سایت بکنید و به خاکریز فرمانده های دیگه سر بزنید...یه نگاه به صفحه های اجتماعی بندازید...اون وقت معنی اش رو می فهمید...اصلا نظرای همین سایت رو از چشم بگذرونید!

رفیق!همسنگر!برادر!آبجی محترم!

من از خوبیهای داداش میگم که داداشمون یه گوشه ی ذهن و دل تو یه اتاق داشته باشه و همه ی خوبیهاش بیاد تو وجود تو!

کم لطفی نیست که داداش مهدی این همه به ما سر می زنه و من بی معرفت .....

ازتون یاعلی خواستم !

علی یار همتون .... اما انگار....هیچی اصلا!

خودم هزاااااااااااااااارررررررررررررر یاعلی میگم و هزاااااااااااااااررررررررر لبیک برا زنده نگه داشتن یاد شهدا که به فرمایش رهبرمون تو این عصر کمر از شهادت نیست!

ممنونم سپاسگزارم از آبجی گلی که پیام داد و هدیه اش رو برای داداش مهدی فرستاد اجرت با سید الشّهدا!حاجت روا ان شاء الله!

ممنون نگاه های همه ! که به سنگر لشگر هفده ای ها سر می زنند!

منتظرم باشید!

یاحق

 


+ نوشته شـــده در جمعه 93 شهریور 28ساعــت ساعت 7:43 عصر تــوسط زینـــــب زین الدین | نظر